Freitag, 22. Oktober 2010

Och, nur mal so...

*räusper*

"Lotta,
In general this is a very impressive first draft which succeeds in presenting a well-researched and choherent argument to answer an interesting and relevant question. It is clear that you understand your topic and you have a fluid and enjoyable writing style. Well done thus far and with a little bit of work this could be turned in to a piece of wokr that you should be exremely proud of"
Dave, best History teacher and supervisor EVA!!!!!

Na gut, n paar Punkte hatte er dann doch, aber hey, mein EE ist doch nicht nur Bullshit :) :)

Das wollte ich nur mal so gesagt haben ;)

*edit*

Spätabends Cappuchino in Ramiros:

(Grinsegesicht.)

2 Kommentare:

  1. Hey Lotta,

    na, ihr habt es ja lustig :-)
    Congrats on the well-received paper!

    Ben.

    AntwortenLöschen
  2. ui.. Glückwunsch :-))) von Isa

    AntwortenLöschen